Ofsetový tisk
Po roce 2000 se Lenka Klodová začíná zabývat výrobou vlastních pornografických pseudočasopisů. Jejich základním konceptem bylo využití dvojsmyslného prvku, který může v jistém kontextu sugestivně připomínat ženské a mužské pohlavní orgány či sexuální polohy. Tyto časopisy jsou založeny na absurdnosti a humoru – v prvním časopise nazvaném Bříza (2000) Klodová shromáždila fotografie kmenů a větví bříz, které oblékla do sukní, a dodala jim tímto gestem svůdný až erotický náboj. V časopise Komíny (2001) se zase zaměřila na industriální komíny, u kterých v kontextu časopisu zdůraznila jejich falickou podobu, stejně tak jako jejich všudypřítomnost v industrializovaných krajinách. Důležitou složkou obou časopisů byla manipulace fotografií, která měla podtrhnout jejich sexualizovaný charakter, a také použití textu, jež se omezilo na hesla a slogany s víceznačným významem.
Oba časopisy jsou zaměřeny na touhu, objektivizaci, jakož i na samotný pohled, který tento objekt touhy vyhledává, rozpoznává a pozoruje. Tím, že se v této situaci takovým objektem stává antropomorfizovaný neživý předmět, pohled, očekávání a představivost autorky i diváka se zviditelňuje