S Angelou Detanico a Rafalelem Lainem jsem navrhl font Koncentrovaná Helvetika, který má podobu různě velikých černých kruhů. Velikost jednotlivých kruhů byla odvozena od konkrétních písmen, číslic a symbolů fontu Helvetica Regular. A to následujícím způsobem: pomocí architektonického programu AutoCAD jsme změřili plošný obsah jednotlivých písmen (například I o velikosti 50 bodů má plošný obsah 21,77 milimetrů čtverečních a W o stejné velikosti 76,82 milimetrů čtverečních). Žádné z písmen, číslic a symbolů fontu Helvetica nemá stejný plošný obsah. Poté jsme tyto plošné obsahy převedli na poloměry kruhů, ze kterých byly následně odvozeny velikosti jednotlivých kruhů – znaků nového fontu nazvaného Koncentrovaná Helvetika.
Helvetica Regular je velmi slavným fontem, autorem je Max Miedinger, který ho vytvořil v roce 1957. V jeho vizuální podobě se kloubí vrcholná modernita 50. let a naprostá uměřenost vizuálního výrazu. Dalším důležitým faktem, který dopomohl Helvetice stát se jedním z nejpoužívanějších fontů devadesátých let, je podpora společnosti Apple. Ve zmíněné době byla právě Helvetica základním fontem systému Mac Os. Což je také jeden z důvodů, proč jsme zvolili tento font a ne jiný.
Tím, že jsme pozměnili zažité tvary jednotlivých znaků latinské abecedy a koncentrovali je v nejdokonalejší možný tvar, jakým je právě kruh, pokusili jsme se dotknout vlastní podstaty tohoto komunikačního nástroje. Znovu prožít zkušenost seznámení se s tvarem, který je nositelem určitého významu. Přesně takovou zkušeností je první seznámení se s abecedou ve škole.